Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 16, 2012
Image Size
716 KB
Resolution
935×2088
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,700
Favourites
128 (who?)
Comments
46
Downloads
20
×
ME-And So They Fall-3 by DragonoftheDark ME-And So They Fall-3 by DragonoftheDark
Warning! THERE MAY BE SPOILERS!! This is supposed to be a sketchy comic, so just go with it ;3

That rubble is bad ass and you know it :P No... No not really :iconfacepalmplz:

Page three of my end comic for Mass Effect 3 :D So glad I don't have to work with half-assed pre-sketched pages anymore ._.; Frankly those were a little embarrassing! D: (probably because I used a 5px brush originally rather than a 3px >.>) The rest of the comic should look like this though :3 Debating on coloring in Shepard's hair/the dark stuff.... It'd probably look better :P Lemme know what you think either way! :D

And yeah, that's a Reaper >:3 And Shepard's head in the last panel was the biggest pain in the arse I've ever drawn >.>

Read the rest here!! :[link]

Mass Effect belongs to Bioware
Add a Comment:
 
:iconmass-effect-lover:
Mass-Effect-lover Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
Ahh I love it! Have you done the final for this? if not will you? :D
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Feb 9, 2013  Student Traditional Artist
I haven't gotten that far yet, but I plan too!! :love: Thank you so much for reading! :la:
Reply
:iconmass-effect-lover:
Mass-Effect-lover Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist General Artist
haha no prob! and cant wait :D
Reply
:iconschezki:
Schezki Featured By Owner Apr 21, 2012
Dark Knight of Omega to the rescue!

This ending is so beautiful, hats off.
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 21, 2012  Student Traditional Artist
Hecks yeah! :D Gotta love Archangel :heart:

And I hope it stays that way :3 Cause it's not over yet ;3
Reply
:iconaniphine:
Aniphine Featured By Owner Apr 19, 2012  Professional Writer
I love it! :D
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 19, 2012  Student Traditional Artist
I love it that you love it! :D
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Apr 17, 2012
my headcanon has this ending.....
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
I think it's a popular one :3
Reply
:iconmalgrumm:
malgrumm Featured By Owner Apr 19, 2012
it is for alotta ppl
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Digital Artist
Love it!! =w=

this should of been the ending o3o
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
That's what I was thinking! :D And It fits for all LI's! :D Well... So far >.>
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Apr 19, 2012  Student Digital Artist
lol true =w=

guess bioware had too much "creative freedom" on their hands... biggest bs i ever heard -___-
and that's coming from a guy who actually believes in "real" creative freedom.
Bioware should really take responsibility and admit their ending is not that great.
Indoctrination theory or not, story still has a lot of plot holes.
but i love me3 either way =P
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 19, 2012  Student Traditional Artist
I completely agree!:3
Reply
:iconcenturyking:
CenturyKing Featured By Owner Apr 25, 2012  Student Digital Artist
yush!! :iconcatlaplz:
Reply
:iconversailles70:
Versailles70 Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
S-So sad! T.T It makes me wanna cry....
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
It's okay! This comic is a happy ending! :D
Reply
:iconversailles70:
Versailles70 Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh good! :D
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 18, 2012  Student Traditional Artist
I couldn't do that to them D:> They've been through so much they need to be happy :heart: There's gonna be bumps of course, otherwise the story would be boring x3
Reply
:iconversailles70:
Versailles70 Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol, yeah, true. XD
Reply
:iconersbethshadowsong:
ErsbethShadowsong Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
Why is not this in the game ending!!??
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
I know right!? D: I wanted reunions Q_Q But drawing them is just as good :3
Reply
:iconersbethshadowsong:
ErsbethShadowsong Featured By Owner Apr 28, 2012  Student Traditional Artist
I agree with you!
Reply
:iconseanfall:
Seanfall Featured By Owner Apr 17, 2012
So is this based on IT?
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
Indeed it is! :3 It made a lot of sense to me so I'm going with it :) I know a lot of people didn't much care for IT though
Reply
:iconseanfall:
Seanfall Featured By Owner Apr 17, 2012
It's our only hope that the ME3 writers didn't screw us over on purpose
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
My thoughts exactly! Or even if they did goof, they could use it to cover their asses...
Reply
:iconseanfall:
Seanfall Featured By Owner Apr 17, 2012
They should. Technically they still haven't discredited it yet. So either it's true or their trolling us.
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
I'm keeping my fingers crossed that they do!!
Reply
:iconporcelyn:
Porcelyn Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh yay! I look forward to the next one :D
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
It's in the oven as we speak ;3 Thanks for reading :heart:
Reply
:iconfancy-indigo:
Fancy-Indigo Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Love it! That's how it should've ended~!
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
I know right!? This is all I wanted Q_Q For my Shepard and Garrus to run off into the sunset together! D:>

Thank you so much for the fave :D
Reply
:iconfancy-indigo:
Fancy-Indigo Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
My pleasure ^^
Reply
:icontheredone1223:
theredone1223 Featured By Owner Apr 16, 2012
Color it so I tell where the Reaper is!
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
He's in the back right behind Garrus in the last panel :3 Kinda fallen over dead lol
Reply
:icontheredone1223:
theredone1223 Featured By Owner Apr 16, 2012
Ah
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
It's kinda light and sketchy ^^; Sorry about that! He was kinda added in as a space filler
Reply
:icontheredone1223:
theredone1223 Featured By Owner Apr 16, 2012
Yay, space filler!
Reply
:iconstonewasher:
StoneWasher Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
<3 get her Garrus!
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
Run to her as if her life depended on it!!! Cause... Well it kinda does O_o
Reply
:iconstonewasher:
StoneWasher Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
they are soo cute together
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
Gawsh yes :heart: I love how much better the romance was in ME3 :3
Reply
:iconstonewasher:
StoneWasher Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
IT GETS BETTER?
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 18, 2012  Student Traditional Artist
Forgot what we were talking about for a second lol Yeah, the ME3 romance gets soooo much better :love:
Reply
:icondragonofthedark:
DragonoftheDark Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Traditional Artist
Oh yes :heart: The next page makes me feel quite fuzzy inside :love:
Reply
Add a Comment: